گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / باطری / مرکز خرید باطری کهنه خودرو کرمانشاه

مرکز خرید باطری کهنه خودرو کرمانشاه

مرکز خرید باطری کهنه خودرو در کرمانشاه به سایت و نمایندگی آن محول گردیده است. این واحد همه روزه شاهد خرید و فروش انواع ضایعات از جمله باطری کهنه و فرسوده با قیمت به روز و عالی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مرکز خرید باطری کهنه در شهر کرمانشاه علاوه بر خرید و فروش و معاملات عمده باطری فرسوده و کهنه در زمینه های دیگری هم در حال فعالیت است.

مرکز خرید باطری کهنه

مرکز خرید باطری کهنه

در مرکز خرید باطری های کهنه و فرسوده کرمانشاه مواد و کالاهای بازیافتی دیگر نیز معامله می شود. بهترین و مناسب ترین قیمت های به روز هم همیشه در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

مرکز خرید باطری کهنه

خرید خوب یاطری کهنه

همانطور که ذکر کردیم در اینگونه واحدهای بازیافت فقط فروش در مرکز خرید باطری کهنه انجام نمی شود بلکه در سطح انبوه و تناژ بالا انواع مواد بازیافت و به کارخانه ها تحویل می گردد. در آن خرید ضایعات باطری یو پی اس و ماشین، خرید باطری های معمولی خودرو، خریدار باطری خورشیدی، خریدار باطری ژله ای، خرید باطری لیفتراک، خریدار باطری فرسوده نیکل کادیموم و خرید باطری کهنه موبایل انجام می گیرد.

مرکز خرید باطری کهنه

خرید و فروش اینترنتی باطری کهنه

تمام معاملات عمده خرید و فروش باطری کهنه و فرسوده در مرکز کرمانشاه بوسیله واحد مرکزی آن انجام می شود. در بازار بزرگ آن هر گونه فعالیت اقتصادی از جمع آوری و خرید و فروش به سرعت بالایی در حال انجام است. دریافت و پرداخت وجه هم به صورت نقدی از همان جا انجام می شود.

مرکز خرید باطری کهنه

باید بدانید در هنگام خرید باطری، اگر باطری فرسوده خود را تحویل بدهید با یک قیمت به شما عرضه می شود و اگر تحویل ندهید باید نرخ بالاتری بپردازید.

در واقع اینطور است مبلغی که پرداخت می شود اختلاف قیمتی بین باطری کهنه و نو می باشد. هر باطری فرسوده در حدود ۱۵ تا ۱۸ کیلو وزن دارد. از این مقدار ۳ یا ۴ لیتر اسید می باشد. در حدود ۱ کیلو پلاستیک و بدنه باطری وزن دارند. و بقیه باطری که مهمترین آن است سرب است که همه این ها دوباره قابل بازیافت هستند.

مرکز خرید باطری کهنه

لازم می بینیم مراکز مهم خرید و فروش و بازیافت باطری کهنه در شهرهای مختلف را در اینجا ذکر کنیم:

  • ساوه
  • تهران
  • کرمانشاه
  • اهواز
  • شیراز
  • همدان
  • اراک و…
ШЩШЄ ШШЫЊШЇ Щ ЩЃШЩШґ ШЫЊЩ ЩШШЩЩ ЩЫЊШЄЩШЩЫЊШЇ ШЁШ ЩШ ШЇШ ШШШЄШЁШШ ШЁШШґЫЊШЇ:
ЩЩШЇЫЊ ЫЊЩШіЩЃЫЊ
ШШЩ ЩШЫЊ ШШШЄШЁШШЫЊ:
ШґЩШШЩ ЩЩШЁШЫЊЩ: 09128512511
ШґЩШШЩ ШЄЩЩЃЩ ШШШЁШЄ:02171053047
ШґЩШШЩ ЩЃЪШі:02171053049
ШўШЇШШі ЪШЩШЩ: Rabinmetal@
ЩѕШШіШЪЇЩЫЊЫЊ ШЄЩЪЇШШЩ: Rabinmetal1@
ЩѕШШіШЪЇЩЫЊЫЊ ЩШШЄШі ШЩѕ: ЪЩЫЊЪ ЪЩЫЊШЇ
ЩѕШіШЄ ШЩЪШЄШЩЩЫЊЪЫЊ: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خرید بدون واسطه ی انواع باطری

خرید بدون واسطه ی انواع باطری در کشور

خرید بدون واسطه ی انواع باطری به گونه ای است که افراد باطری مورد نیاز …