گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / فروش شمش سرب در شیراز با قیمتی عالی و کیفیتی مناسب

فروش شمش سرب در شیراز با قیمتی عالی و کیفیتی مناسب

فلز سرب بعد از طی مراحل مختلفی به شمش سرب تبدیل می شود. سرب از جمله فلزاتی است که در حین ذوب کردن آن علاوه بر اینکه شمش سرب از آن تولید شود. تولید شمش سرب در شهر های مختلفی انجام می شود مانند: استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، استان گلستان، سیستان و بلوچستان ،خوزستان، کرمان، یزد و فارس.

فروش شمش سرب در شیراز که یکی از تولید کننده گان برتر است بسیار بوده است. شیراز یکی از تولید کننده گان شمش سرب نرم و شمش سرب خشک است که در این زمینه فعالیت بسیار بالایی دارد. فروشنده شمش سرب در کشور ایران محصولات باکیفیتی را تهیه و توزیع می نماید.

در کل فروش شمش سرب در کشور توسط شرکت های زیادی انجام می شود که بسته به تجهیزات و یا روش تولید شرکت ها ممکن است کیفیت های محصولات این شرکت ها با هم تفاوت داشته باشد که به واسطه آن قیمت ها نیز تغییر می کند.

فروش شمش سرب در شیراز با قیمتی عالی و کیفیتی مناسب

قیمت خرید شمش سرب در بازار شیراز

قیمت خرید شمش سرب در بازار شیرازسرب (Lead) فلزی سمی، چکش خوار و سنگین ترین عنصر پایدار می باشد. مقاومت به خوردگی خوبی داشته و در مجاورت هوا روی سطح سرب لایه ای از کربنات تشکیل می شود که بقیه فلز را از خورده شدن محافظت می کند. وقتی در معرض هوا قرار مي گيرد، ظاهر خاکستري تيره رنگ و ماتي مي يابد اما به صورت سطوح سالم و تازه شكسته به رنگ سفيد مايل به آبي است و خاصيت هدايت الکتريکي ضعيفي دارد. قابلیت ریخته گری خوب سرب به علت نقطه ذوب پایین آن می باشد.

قیمت شمش سرب در بازار شیراز متفاوت است وتولید کنندگان آن همواره تلاش می کنند تا بهترین و باکیفیت ترین محصول را وارد بازار داخلی یا خارجی کنند.

شرکت تولید کننده شمش سرب

شرکت تولید کننده شمش سرب فلز سرب یکی از فلز های است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است به طوری که نشانه هایی از آن را می توان پیدا کرد مانند لوله هایی که جهت انتقال آب به کار می رفته است و جنس آن از سرب بوده است.

یکی از ویژگی های خوبی که برای سرب می توان از آن نام برد خاصیت بالای آن در برابر پوسیدگی است ، همین عامل باعث شده است از آن برای نگهداری مایعات استفاده شود این فلز همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد . فلز سرب چکش خوار است و در برابر خوردگی مقاوم و قیمت مناسبی هم دارد. این فلز بعد از آهن و فولاد و … بیشترین کاربرد را دارد. این فلز در طبیعت به فراوانی یافت می شود و به علت استفاده ی راحت و آسان از آن و ویژگی های خوبی که این فلز دارد در صنایع مختلف کاربرد دارد.

شرکت های تولید سرب همواره در تلاش هستند تا با عرضه محصول مناسب با بازار کار در صنعت های مختلفی محصولشان مورد استفاده قرار بگیرد مثل صنایع دستی یا صنعت لوله سازی.

فروش انواع شمش سرب به قیمت روز

فروش انواع شمش سرب به قیمت روزدر وقع سرب فلز سمی است که به پیوندهای عصبی آسیب رسانده ( بخصوص در بچه‌ ها ) و موجب بیماری‌های خونی و مغزی می‌شود. میزان حداقل ۵ میکرو گرم سرب در هر دسی لیتر خون کودکان سبب اثرات سوء بر بهره هوشی خواهد شد و این اثرات با افزایش تماس با سرب و افزایش غلظت خونی سرب، افزایش خواهد یافت. تماس با سرب در کودکان می‌تواند منجر به اختلال تمرکز و پرخاشگری شود. غذای آماده داخل قوطی، نوشیدنی سرد در بطری شیشه‌ای، انتقال سرب از طریق شیر مادر، آب و هوا و خاک آلوده به سرب، به دهان بردن رشته‌های پلاستیکی، دست و اجسام مختلف
با تغیرات مداوم قیمت ها همواره باید خریداران با بررسی و تحقیق در این زمینه و اطلاع از قیمت های بازار بهترین انتخاب را با قیمتی مناسب داشته باشند.

مرکز توزیع شمش سرب در شیراز

مرکز توزیع شمش سرب در شیرازدر شیراز یکی از برترین تولیدکنندگان شمش سری فعالیت می کند. در اواسط دهه ۸۰ تغییر مهمی در الگوهای پایان استفاده از سرب بوجود آمده بود. بیشتر این تغییر ناشی از پیروی مصرف کنندگان سرب آمریکا از قوانین زیست‌محیطی بود که به طرز قابل ملاحظه‌ای استفاده از سرب را در محصولات بجز باتری از جمله بنزین، رنگ، اتصالات و سیستم‌های آبی کاهش داده یا حتی حذف کرد. مسمومیت مزمن: تورم لثه با خطوط آبی روی لثه‌ها، احساس طعم فلزی در دهان، ترومبوز عروق مغزی و انسفالوپاتی ناشی از آن، کاهش قدرت یادگیری و حافظه، هوش پایین، اختلالات رفتاری، لرزش، قولنج روده‌ای، درد عضلانی، افزایش فشار خون، کم خونی، کاهش تعداد اسپرم و ناباروری.از سوختن هر لیتر بنزین سرب دار ۰٫۳۲ گرم سرب وارد هوا می‌شود، که ۱۰٪ آن روی سطح خیابانها ریخته می‌شود و بطور متوسط یک اتومبیل در حدود ۱ کیلوگرم در سال از خود سرب خارج می‌کند. غلظت سرب در خون ساکنین شهرها بیشتر از حاشیه شهرها و بیشتر از روستاها است.در شیراز مراکز تولید شمش سرب زیادی وجود دارد که با توجه به تقاضای بالای مشتریان باید همراه با تولید زیاد کیفیت را نیز حفظ کنند.

اهمیت تولید شمش سرب در ایران

اهمیت تولید شمش سرب در ایرانسرب یکی از فراوان ترین عناصر می باشد که به راحتی تهییه می شود و بسیار انعطاف پذیر است و همینطور پالایش راحتی دارد. از زمان های بسیار دور به علت چکش خوری بالایش مورد استفاده قرار میگرفته است.در انجیل به آن اشاره شده و عده ای بر این باور بوده اند که سرب از سیاره زحل آمده است و قدیمی ترین فلز بوده است.و همچنان از لوله های سربی استفاده می شود.

یکی از خطرات بزرگ سرب سمی بودن آن است که کودکان آسیب بیشتری در این زمینه خواهند دید و گاهی اوقات صدمات جبران ناپذیری از این طریق می بینند.در صنعت معمولا به طور مرتب از افراد شاغل آزمایش خون گرفته می شود.تماس با سرب یکی از مهم ترین دلایل بیماری ها می باشد.در بسیاری از موارد معتادانی که به واسطه مصرف ناآگاهانه مواد مخدر آغشته به سرب مصموم شده اند ،جان خود را از دست داده اند.در صورت تماس سرب با زنان باردار خطرات زیادی آن ها را تهدید خواهد کرد.

انواع مختلف شمش سرب اصل

انواع مختلف شمش سرب اصلسرب در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد مثل سازه های ساختمانی -در سرامیک ها -در لوله های انتقال آب-در ها و پنجره ها-کلیسا ها و سقف هایشان که دارای مقدار زیادی سرب می باشند.

پس از عناصری مثل آهن و مس این عنصر کاربرد فراوانی دارد.همچنین استفاده  سرب در باطری ها در سیم ها در قطعات الکترونیکی و … در کشور آمریکا غیر قانونی شده است.

شمش های سرب به روش های گوناگونی تهیه می شوند که کاربرد های گوناگونی نیز دارند.و به شمش سرب کارگاهی-شمش سرب نرم-شمش سرب خشک-شمش سرب آلیاژی-شمش سرب آنتیموان دار تقسیم می شوند.

روش تشخیص شمش سرب باکیفیت

روش تشخیص شمش سرب باکیفیتسرب در چه موارد مهمی مورد استفاده قرار می گیرد؟پوشش سقف ها- حلبی ها-روکش کابل های برق-لوله ها و مخازن آب-مفتول ها-اسلحه سازی ها – پلاستیک-باتری سازی ها-لاستیک ماشین –

آلیاژ های فلزی-منبع های تبخیر-آفت کش ها- دندانسازی ها- و بسیاری از جاهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

سرب در منابع طبیعی مثل آب-هوا-خاک-سنگ- و گیاهان و همچنین در منابع غیر طبیعی مثل فاضلاب ها-بنزین های سرب دار-کارخانه های صنعتی و … یافت می شود.

سرب ها در بسیاری از مشاغل نیز استفاده می شوند مانند جوشکاری ها-باتری سازی ها-لحیم کاری ها-پمپ بنزین-رنگ سازی-ریخته گری-جواهرسازی ها

همچنین سرب ها ممکن است در ظروف غذا-در دارو های گیاهی و شیمیایی-مواد آرایشی-ظروف شیشه ای سرامیک ها و سیگار مورد استفاده قرار بگیرد.

شمش هایی که در کارگاه تولید می شوند دارای ویژگی هایی هستند که باتوجه به آن ها می توان انواع با کیفیت این سرب ها را تشخیص داد: ۱-ویژگی روغن کاری و داشتن اصطکاک بالا ۲-دفع کردن تشعشعات مضر ۳-دارای چگالی بالا ۴-نرم بودن و شکل پذیر بودن آن ۵-مقاومت در برابر ضربه و فشار ۶-مقاومت در برابر خوردگی توسط اسید ها ۷-رسانای ضعیف الکتریکی ۸- تغییر رنگ با برخورد به هوا

۹-جذب کننده اشعه گاما

فروشنده شمش سرب در شیراز

فروشنده شمش سرب در شیرازدر شهر شیراز فروشنده ها انواع سرب را به فروش می رسانند.شمش های با کیفیت و مرغوب ویژگی های خاصی را دارا می باشد که به ما در شناختن شمش سرب اصل کمک می کند.کودکان مقدار بسیار بیشتر نسبت به بزرگسالان سرب دریافت می کنند و به دلایل زیادی عوارض سرب برای کودکان بسیار بیشتر می باشد.

۱- گرد و غبارها بیشتر توسط کودکان تنفس می شود ۲-دستگاه گوارش کودکان میزان سرب بیشتری را دریافت می کند ۳-مغز کودکان هنوز به طور کامل پرورش نیافته است و …

خریداران شمش سرب می توانند علاوه بر خرید از نمایندگی های معتبر شرکت ها در فضای مجازی یا سایت های همین شرکت ها اقدام به خرید شمش سرب کنند که با این روش در وقتشان صرفه جویی شده و همچنین فروشندگان معتبر نیز خودشان را به سمت مدرنیزه شدن پیش خواهند برد.

شمش سرب مرغوب معمولا به سختی قابل تشخیص است و کسانی میتوانند در بین انواع شمش سرب جنس مرغوب تر و با کیفیت تر را تشخیص دهند که اطلاعات و آگاهی بیشتری به این محصول داشته باشند.بنابراین فروشندگان شمش سرب با تجربه بالایی که دارند می توانند جنس خوب را تهییه و به خریداران عرضه نمایند تا خریداران با اطمینان بیشتری به جنس با کیفیت با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند.

ШЩШЄ ШШЫЊШЇ Щ ЩЃШЩШґ ШЫЊЩ ЩШШЩЩ ЩЫЊШЄЩШЩЫЊШЇ ШЁШ ЩШ ШЇШ ШШШЄШЁШШ ШЁШШґЫЊШЇ:
ЩЩШЇЫЊ ЫЊЩШіЩЃЫЊ
ШШЩ ЩШЫЊ ШШШЄШЁШШЫЊ:
ШґЩШШЩ ЩЩШЁШЫЊЩ: 09128512511
ШґЩШШЩ ШЄЩЩЃЩ ШШШЁШЄ:02171053047
ШґЩШШЩ ЩЃЪШі:02171053049
ШўШЇШШі ЪШЩШЩ: Rabinmetal@
ЩѕШШіШЪЇЩЫЊЫЊ ШЄЩЪЇШШЩ: Rabinmetal1@
ЩѕШШіШЪЇЩЫЊЫЊ ЩШШЄШі ШЩѕ: ЪЩЫЊЪ ЪЩЫЊШЇ
ЩѕШіШЄ ШЩЪШЄШЩЩЫЊЪЫЊ: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خریدار شمش سرب کارگاهی ارزان و باکیفیت

خریدار شمش سرب کارگاهی ارزان و باکیفیت اغلب تولیدکنندگان محصولات شیمیایی و صنعتی می باشند. این تولید کنندگان سرب را به صورت تصفیه نشده می خرند و در تولیدات خود

دیدگاهتان را بنویسید